ČO je pcc reklama

Ide o skratku z anglického Pay-Per-Click, teda plať iba za preklik, resp. zobrazenie. Vďaka tomuto systému inzercie môžme ľahko kontrolovať výdavky, merať výkon kampane a vyhodnocovať výsledky. Najväčšou online reklamnou službou, ktorá využíva princíp PPC je Google Ads. Prostredníctvom nej môžme inzerovať na vyhľadávači Google, v službách Google, v aplikáciách a na partnerských weboch. Dokopy tak Google Ads pokrýva takmer 90% všetkých užívateľov internetu.
Samozrejme existujú aj alternatívne riešenia. V Česku je to Seznam so svojim širokým portfóliom ale aj systémy ako je INRES, Etarget či AdRoll.
Snažíte sa osloviť ľudí v lokálnej komunite alebo niekoho na druhom konci sveta? Inzercia v online priestore dokáže splniť obidva ciele.

Koľko to stojí?
Ako inzerent platíte iba za reálny preklik na Vašu reklamu, resp. videnie bannera či videa.

Akú môže mať formu?
PPC reklama môže mať formu:
– reklama vo vyhľadávačoch
– produktová reklama
– bannerová reklama
– video reklama
– remarketing
– reklamy propagujúcej mobilnú aplikáciu.

Kde sa môže zobrazovať?
Zobrazenie reklám sa následne realizuje:
– vo vyhľadávačoch
– obsahovej sieti Google (GDN)
– na portáli YouTube
– službe Gmail
– v obchode Google Play
– v mapách Google Maps
– v mobilných aplikáciách
– v porovnávačoch cien a v Google Nákupoch

Čo Vám ponúkame?
Ponúkame Vám profesionálne riešenia marketingových stratégií pre online priestor.
S PPC reklamou máme už sedemročné skúsenosti. Pripravovali sme a spravovali stovky kampaní pre eshopy, hotely, inštitúcie, startupy, personálne agentúry či pre poskytovateľov služieb.

Ako to bude prebiehať?
– V prvej fáze zanalyzujeme Vašu aktuálnu situácia, resp. stav existujúcich kampaní.
– Stanovíme ciele a zvolíme stratégiu a metódy pre dosiahnutie týchto cieľov. Ciele a metódy stanovíme tak aby rešpektovali Vaše požiadavky a špecifiká podnikania.
– Určíme metódu merania cieľov
– Založíme reklamné kampane, ktoré budú kombinovať naše skúsenosti, Vaše požiadavky, možnosti reklamných nástrojov a situáciu na trhu.
– Kampane budeme sledovať a optimalizovať s ohľadom na Vaše požiadavky, situáciu na trh, správanie sa zákazníkov, novinky, aktivity konkurencie. Samozrejmosťou je návrh riešení a príležitostí z našej strany.
– Stav kampaní budeme na dohodnutej báze reportovať a prípadne do ich výkonnosti a štruktúry zasahovať.

Kontaktujte nás a radi Vám odpovieme na Vaše otázky či pripravíme cenovú ponuku.