BANNEROVÁ REKLAMA

Bannerová reklama je ideálna pre kampane, v ktorých nie sú prvoradé objednávky ale zobrazenia nejakého posolstva. Môže ísť napr. o uvedenie nového eshopu do prevádzky, rebrading či upozornenie na zľavy Black Friday na eshope. Bannerové kampane dokážu generovať vysoký počet zobrazení reklám za veľmi prijateľnú cenu. Počet preklikov a aj nákupov však býva nižší ako napr. v klasickom vyhľadávaní.
Prioritným reklamným kanálom pre bannerové kampane je Google Display Network s pokrytím viac ako 90% webových používateľoch. Vaše reklamy sa môžu zobrazovať okrem klasických webových stránok aj na YouTube, Gmaile či v mobilných aplikáciách.

Reklamné bannery môže cieliť:
– na návštevníkov podľa demografický kritérií (vek, pohlavie)
– na lokalitu užívateľov
– na záujmy užívateľov
– na nákupné záujmy užívateľov
– na témy webov
– kľúčové slová
remarketing.