Pripravte sa na reklamy s galériou.

Pri včerajšom vytváraní novej reklamnej kampane jedného väčšieho účtu v Google Ads som si všimol nový typ reklamy – reklama s galériou. O tomto type som čítal niečo vyše pred rokom, no odvtedy sa po ňom ako keby zľahla zem. Formát je momentálne dostupný iba vo vybraných väčších účtoch, takže vlastne máme šťastie, že sa s ním môžeme zoznámiť skôr a implementovať ho klientovi ešte pred plošným zavedením.
O čo vlastne ide? Reklama s galériou je formát určený pre vyhľadávanie a ako sa z náhľadu zdá, zrejme bude určený iba pre mobilné zariadenia. K dispozícií sú 3 nadpisy po 30 znakov, zobrazená cesta, cieľová URL a možnosť pridať až 8 obrázkov s popisom. Celkový počet znakov v nadpisoch je zrejme obmedzený, keďže pri vyplnení všetkých 3 sa nám zobrazili iba 2 nadpisy.
Najväčším ťahákom formátu je však možnosť pridanie obrázkov či bannerov. Ťažiť z toho budú zrejme inzerenti, ktorí neprevádzkujú eshop a teda nemôžu využívať Google Nákupy. Môžu to byť remeselníci, dodávatelia služieb, zdravotnícke či ubytovacia zariadenia.
Kedy bude formát k dispozícii plošne zatiaľ nie je známe.

Takto by mohla vyzerať reklama pre našu reklamnú agentúru:

      

 

Potrebuje pomôcť so založením či optimalizáciou kampane v Google Ads? Neváhajte nás kontaktovať!

Call Now Button