Zatraktívnite svoje reklamy vo vyhľadávaní s rozšírením o obrázok!

Pri nakupovaní v online prostredí sú pre zákazníkov mimoriadne dôležité fotografie produktov a služieb. Aj preto minulý rok spustil Google Ads vo vybraných účtoch novú funkciu v reklamách, a to možnosť rozšírenia o obrázok. 
Od 27. mája 2021 je táto služba dostupná globálne a tak Google umožnil čoraz viac účtom na slovenskom trhu túto funkciu, ktorá inzerentom pomôže zatraktívniť ich textové reklamy a zároveň získať väčšie množstvo potenciálnych zákazníkov a klientov. Rozšírenie o obrázky umožní inzerentom nahrať rôzne pútavé a relevantné vizuálne prvky, takže v textových reklamách sa už okrem nadpisov, popisov a webovej stránky môžu objaviť aj obrázky konkrétnych produktov alebo služieb. 

 

ukážka reklamy s rozšírením o obrázok
Ukážka rozšírenia o obrázok v praxi

 

Čo vlastne rozšírenia reklám sú?

Rozšírenia reklám sú funkciou reklamného systému Google Ads, ktorá umožňuje k reklamám pridávať dodatočné informácie. Môže ísť napr. o tlačidlo zavolať, informáciu o adrese, promo akcii, odkazy na konkrétne podstránky webu či krátke doplnkové informácie o inzerentovi. Najnovšie  Google Ads umožňuje k týmto reklamám pridať aj obrázok.

Kedy môžete používať rozšírenia o obrázok?

Rozšírenie o obrázok môžete použiť v prípade:

  • ak je váš účet v Google Ads aktívny viac ako 90 dní, 
  • dlhodobo dodržiavate pravidlá Google,
  • máte účet v Google Ads v odvetví, ktoré spĺňa Googlom určené podmienky a zároveň neinzerujete v citlivých odvetviach, ktorými sú napríklad alkohol, sexuálny obsah alebo hazard. 

Okrem týchto základných podmienok musia spĺňať obrázky aj požiadavky na kreatívy a tiež konkrétne formáty obrázkov. 

Cena reklamy s rozšírením o obrázok

Podobne ako pri textových reklamách je cena za reklamu s rozšírením o obrázok na princípe CZK (Cena za kliknutie) a je teda rovnaká, ako napríklad cena za kliknutie na nadpis textovej reklamy vo Vyhľadávacej sieti. 

Rozšírenie o dynamický obrázok

Google vo vybraných účtoch v službe Google Ads ponúka okrem klasického rozšírenia o obrázok aj funkciu rozšírenia o dynamický obrázok. Ide o automatické rozšírenia, ktoré Googlu umožnia vybrať z vašej vstupnej stránky, vhodné vizuálne prvky ku konkrétnym reklamám, ktoré umocnia posolstvo vašich reklám a pomôžu Vám dosiahnuť lepšie výsledky.  

Výhody rozšírení o obrázok

  • Možnosť vizuálne odlíšiť svoju reklamu od konkurencie. 
  • Zvýšiť CTR kampaní a reklám.
  • Zobraziť to, čo je ťažko opísateľné informáciami.  
  • Podnieť používateľov k vykonaniu akcie.

Prvotné výsledky meraní dokázali, že v prípadoch, keď sa pri reklamách vo vyhľadávaní zobrazujú aj rozšírenia o obrázky, zvýši sa priemerne podiel kliknutí o 10 %. 

Naše skúsenosti

Viacerým klientom našej reklamnej agentúry HiTT umožnil Google možnosť rozšírení o obrázok a tiež rozšírenie o dynamický obrázok, a tak sme túto funkciu u našich klientov využili. Ku konkrétnym účtom a jednotlivým kampaniam sme priradili relevantné obrázky produktov a služieb. Z doterajších dát pozorujeme, že reklamám, pri ktorých sa zobrazili rozšírenia o obrázok sa výrazne zvýšila najmä CTR a tiež konverzie. Samotné reklamy sme zatiaľ však spozorovali iba na mobilných zariadeniach.
 

Ak teda chcete zatraktívniť svoje reklamy, nahrajte jedinečné vizuálne obrázky, ktoré súvisia s vašimi reklamy a kľúčovými slovami a získajte tak viac relevantných zákazníkov. Ak potrebujete pomoc so správou vašich kampaní v Google Ads neváhajte nás kontaktovať.  Radi Vám pomôžeme!

Kontakt

Neváhajte nás kontaktovať. Prvá konzultácia je na nás!

0948 312 290

info@hitt.sk

Kúpeľná 6
Prešov
(Eastcubator)