29.januára 2019 sa konalo už v poradí tretie stretnutie Web MeetUP, ktoré organizuje pre svojich klientov a partnerov košická spoločnosť Bart. Podujatia sa zúčastnilo asi 40 zástupcov rôznych firiem, ktorí sa snažili získať inšpirácie či podeliť so skúsenosťami s cieľom vybudovať úspešný e shop.
Ústrednou témou stretnutia bol eshop nášho klienta – spoločnosti EKOfence. Iniciatívy sa zhostil Marek Smolko zodpovedný za eshop a zreferoval, ako prebiehal samotný vývoj nového eshopu, akým problémom čelili, aké boli riešenia a či aké sú vízie do budúcna.
Keďže HiTT pomáha EKOfence s digitálnym marketingom, do diskusie sa zapojil aj náš CEO Stanislav Šimčík.
Vo svojom príspevku zhrnul skúsenosti so zvolenými marketingovými kanálmi (reklama v Google Ad s či na Heureke), spôsobmi merania výkonu kampaní, či s webovou analytikou.
Rozbiehate aj vy eshop a potrebujete pomôcť s propagáciou v digitánom prostredí. Neváhajte sa na nás obrátiť!